Mountain View

2 weken voor het NK

We zijn nog 2 weekenden verwijderd van het NK te Steenbergen. Hier zijn we als jeugd vereniging goed vertegenwoordigd. Maar liefst 14 van de 17 jeugdrenners zullen hier aan de start staan. Maar eerst nog een paar gewone wedstrijden. Zaterdag was het Tom Dumoulin park de wedstrijd plek. Dit was een zeer speciale en mooie dag. Renners worden gekoppeld aan prof teams en samen met de profs inrijden en parcours verkennen. Alle ploeg autos en bussen waren te zien en met vele profs op de foto. Eerst koersen. Delano en Elena reden in categorie 2. Delano reed sterk zijn wedstrijd, Alleen voorop en terug gepakt. De sprint leverde een overwinning op. Elena reed ook weer een betere wedstrijd na lang ziek geweest te zijn. Knap 11e. In categorie 3 stond Kim aan de start. Mooie 19e plaats. Nienke reed in categorie 4 naar een 24e plaats. Luca in categorie 5 weer een knappe 5r plaats. Sanne was de laatste van onze club aan de start in categorie 6. Mooie 48e plaats.
De dag erna stond Geldrop op de kalender. Hier stonden Michelle en Senna aan de start in categorie 3. Senne behaalde een 5e plaats en Michelle werd 6e. Mooie resultaten geboekt en op naar volgende week. Dan zijn we te gast in Fijnaart.

34392935 2101830093179832 602950530037186560 n

Volg cum shots ons ook op Facebook